Zadzwoń: (+48) 695 360 123 (w godz. 9:00 - 17:00) lub napisz: kontakt@perfe.pl
Asortyment Moje zakupy
  • Kategorie

  • Nowa kolekcja

  • Sukienki

  • Wieczorowe

  • WyprzedaŻ ✂

  • OdzieŻ wierzchnia

  • Zwroty i reklamacje
     

    Zwroty

    1. Zwroty należy składać poprzez przesłanie zwracanego Towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/odstąpienia od umowy.
    2. Formularz zwrotu dostarczony jest wraz z Towarem, możliwe jest także pobranie formularza pobierz formularz zwrotu PDF
    3. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres sklepu Perfe.pl, ul. Szkolna 1, 64-330 Opalenica.
    4. Koszty wysyłki zwrotu ponosi Kupujący, natomiast Sprzedający po przyjęciu zwrotu, zwraca koszt wysyłki do Kupującego, jeśli taki poniósł. 

     

    Reklamacje

    1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
    2. Zwracany Towar należy odpowiednio zabezpieczyć, zapakować oraz odesłać kompletny na adres sklepu: Perfe.pl, ul. Szkolna 1, 64-330 Opalenica wraz z dołączonym protokołem reklamacyjnym, który można pobrać tutaj: pobierz protokół reklamacji PDF  lub wypisanym odręcznie na wzór protokołu.
    3. Sprzedawca w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru wraz z protokołem, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

     

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium