Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  2. Zwracany Towar należy odpowiednio zabezpieczyć, zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu: PERFE SP. Z O.O. SP. K., Klonowa 4, 64-330 Opalenica wraz z potwierdzeniem sprzedaży i dołączonym protokołem reklamacyjnym, który jest do pobrania na stronie www.perfe.pl lub wypisanym odręcznie na wzór protokołu
  3. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

 

Zwroty

  1. Zwroty należy składać poprzez przesłanie zwracanego Towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/odstąpienia od umowy oraz potwierdzeniem sprzedaży w postaci paragonu lub faktury.
  2. Formularz zwrotu dostarczony jest wraz z Towarem, możliwe jest także pobranie formularza ze strony perfe.pl
  3. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres sklepu PERFE SP. Z O.O. SP. K., Klonowa 4, 64-330 Opalenica.
  4. Podstawą do zwrotu jest paragon lub faktura.

Pobierz: Formularz Zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl